Wednesday, December 8, 2010

cont~~~ myvacation – day 3

 

lepas habes melawat dan penuhkan perot. kami bergerak ke kenduri. hujan. air naek dekat depan restaurant tu. oh! lupa bagitau, kenduri kawen tu buat dekat New Horizon Restaurant. perot dah kenyang, bila tengok semua foods kat atas meja, perot lapar balik. =)

PC051402

PC051417

*terliur kan3*

PC051421

ini lah raja sehari nye.

++++++++

lepas habes aje makan2, kami ke pasar siti khadijah. aku yang dah penah pegi malas nak naek tangga dan pusing bagi pening kat situ, so aku jejalan amek gambar. tengok gambar je eh!

=)

PC051453 PC051431 PC051436 PC051439 PC051452

ha.. cantikkan, aku sangat suka kawasan ni, ada lagi gambar. next entri aku letak ye. =)

aku pun nak buat contest sempena cuti-cuti malaysia aku nih!

so… keep reading ya!

No comments: