Saturday, December 25, 2010

dulu kongsi cinta sekarang kongsi cerita^^

abc seorang yang agak talkative bila dengan orang rapat. dengan yang abc dah kenal. dengan sesiapa yang abc dah berkawan. mungkin tahap pembebelan abc boleh menyebabkan korang bosan dan aiyoo!! stop la aci.. hua3 seperti yang korang baca setiap entri abc. nak sampaikan sikit aje, tapi?? ^^ ampun yang mas..ibuk!!!

cebollita_animated_onion-06

ini cerita cinta abc. abc tau, cinta (taktau nak bagi nama ape sekarang, =.=’) baca entri-entri abc, he my jury tau sepanjang abc berceloteh and berdrama dalam blog. yang elok dipuji dan yang kurang elok ditegur. ^^ terima kaseh ye cinta. boleh la abc guna cinta dalam entri ni ye. i will find some perfect name for u later! ^^ and jangan marah ye untuk entri ni. ilham datang malam tadi.

a heart full of love, CC Teoh

siapa kata bekas cinta hati tak boleh jadi kawan?

ye dulu abc yang rasa macam tu. and still rasa. tapi untuk kali pertama, abc yakin yang bekas cinta hati kita boleh jadi teman baek kita. yelah, kita dah kenal lama, sayang-sayang lagi.. ^^ mungkin awal sangat abc nak cerita or celoteh hal ni, tapi itu kenyataan, lebih tenang bila kita borak bila tanpa kurungan perkataan “couple”. lebih bebas. sebab bila berkawan nak kata ape pun tak terasa. itu abc la.. sori cinta kalau abc ada over cakap. =)tapi abc sangat senang macam ni, moga kita kawan sampai bila-bila, mungkin sampai kita dah dewasa and ada keluarga masing-masing. ^^

3802550063_0f6d351c2d

tapi.. bagi yang nak berkawan dengan bekas cinta hati.. jangan la mesej-mesej bila tempoh korang clash tu muda, boleh membawa kepada bibit pergaduhan and percintaan semula. kalau nak berbaek boleh la~~ lagi baek korang just chat dalam FB or YM. and jangan sesekali lepas break, korang nak block bekas cinta hati korang, nanti bila dah baek, malu nak add.^^ jangan malu nak tegur.. walaupun korang la punca keputusan cinta tu! (kata kat diri sendiri ye.. ^^)

break_up_advice

tak nak cerita panjang lebar.. abc dan cinta dah tamat kisah cinta, mungkin mencari cinta baru ( cinta kata lepas sebulan! ^^), mungkin bukan sekarang..

nak pegi cari buku Pemilik Cintaku selepas Allah dan Rasul, Fatimah Sharha Mohd Nordin. nanti abc buat review. tau buku dari kawan sekolah yang jugak blogger, ^^

nak ke blog dia? sini

abc ada buat sedikit puisi untuk cinta^^

dulu kongsi cinta, kini kongsi cerita

6 comments:

Al-Dzulfiqar said...

abc mencari cinta? smoga dpertemukan dgn yg terbaik=)

akubersamaCahya said...

@ Al-Dzulfiqar: mungkin cinta yang hakiki. ^^

NurWahidah Abdullah said...

wah..pandai b'puitis rupanya...dah jumpak ka buku tu..:)

akubersamaCahya said...

^^ hahaha.. tak singgah blog abc yg second tu?? hihihi.. belum pegi kedai buku la..huhuhu

Farah Hanim Mohd Alwi said...

dh bce kat blog akak yg satu lagi..nice :)

akubersamaCahya said...

^^ heheh..tQ

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders