Thursday, December 30, 2010

makluman untuk semua!!!

sekian lama hendak memberi,

masa tiada sibuk memanjang,

terima ikhlas kepada yang sudi

sebab korang abc sayang^^

++++

pandai pulak abc berpantun.. ada nak membeli?

hehehe

abc nak bagi award ini kepada semua kawan-kawan blogger yang sudi follow blog abc yang dari buruk rupa kepada cantik sekejap, kepada serabut sementara, dan kembali ke rupa asal, ^^

diam tak diam dah empat ratus lebih.. =)

so.. ini untuk anda, walupun biasa2 tapi tanda penghargaan abc kepada korang semua,

sila la ambil seikhlas hati, sebab abc bagi setulus hati ni:

toFF

sudi-sudi kan lah~~

++++

berjalan petang hingga ke jeti

pergi sendiri tiada teman

apalah sangat blog abc ini

tanpa ada kamu wahai kawan^^

eh..abc berpantun lagi... ^^ jangan lupa amek eh.

10 comments:

nanakimie said...

nana dtg cnie ambek award:)thanks dear!

Revolter AMI said...

fahmi amik

akubersamaCahya said...

^^ sila kan.. thanks ya..

Asrol Mania said...

Biji selasih dalam abc,
Buah kiwi masuk bersama,
Terima kasih wahai abc,
Hadiah ini sungguh bermakna.

-kikiki.. da beli pantun tu...

Solis said...

nak beli jgk ler..hoho

akubersamacahya name belog diberi
trimas abc...erkk..;p

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kina dtg amek award!! terima kasih yew...

Reen Azreen said...

dtg kutip award...maceh..!

akubersamaCahya said...

asrol: beli jgn tak beli.. hehehe..

akubersamaCahya said...

solis: hahaha.. boleh la.. ^^

akubersamaCahya said...

mama adam and reen : u r most welcome!