Friday, December 17, 2010

tag bukan name tag ye ^^

najihatussolehah.. tag abc petang jumaat nih. terkezut! bukan sebab kena tag la.. sebab dia kawan sekolah abc, boleh abc tak kenal. sori ye najihatussolehah^^

cebollita_animated_onion-10

okay, abc nak menjawab tag dibawah :

apa benda paling penting dalam hidup korang?
(what is the most important thing in your life?)
famili^^

benda yg terakhir korang beli guna duit korang?
(last thing you purchase with your cash?)
topup^^

di mana tempat korang langsungkn perkahwinan korang?

(where would you be having your wedding?)
hotel, nak macam princess (gedik sket ye^^)

adakah korang sedang bercinta sekarang?
(are you in love right now?)
its complicated rite now =.=”

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang? (how long will you love your love ones?)

sampai jinjang pelamin, lepas tu jadik mencintai suami pulakkan? ^^


di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
(where would you meet your love ones?)
never! maksiat tu^^

novel/buku/majalah terakhir korang beli?
(what is the last novel/book/magazine that you purchase?)

majalah wanita and komik puisi cinta terpendek^^

apakah nama penuh korang?
(what's your full name?)

puteri cahaya yang teguh dan kukuh/yang amanah^^

antara mak n ayah mana paling rapat?
(between mum and dad, which would you are more close with?)

mama^^

namakan org betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
(name the persons you would really like to see in your life?)
bakal suami yang Allah catatkan memang suami abc^^


adakah korang basuh baju korang sendiri?
(do you wash your own clothes?)

dekat UTM basuh tangan aje, sendiri la, dekat umah mama suke basuh, kadang2 abc basuh sendiri^^

tempat yg betul-betul korang nak pergi?
(places you really which to go?)

mekah dan madinah^^

pilih salah satu, peluk atau ciuman?
(chose one; hug or kisses?)

soalan pe ni?? ^^ dua2 nak keh3

bagitau 3 benda orang yang bagi kamu tag
(tell 3 things on the person who tag you?)

1. chantek
2.ayu
3. lemah lembut^^

adore her actually^^

benda yang paling disayangi dalam hidup korang
(what is the most beloved thing in your life?)

benda? my laptop^^ sebab beli duet sendiri

lagu yang paling korang suka dengar?
(what song would you love to hear the most?)

mendayu-dayu, abc kan suke berpuisi^^ senang dapat ilham dengan lagu mendayu ni.

bila tarikh lahir korang dan tempat selalu korang sambut?
(when are born and where do you usually celebrate your birthday?)
01.July… selalu dapat suprise party kat umah^^

list 3 org kene tag
(list 3 person to be tag)
to my top three commentators.

kebelakangan ni, yang selalu bagi komen:

  1. rozuan (pak cek biola)
  2. zacky~786
  3. ayuni

jom buat tag ni^^

2 comments:

najihatussolehah said...

x yah sory2..saja ja x bubuh nama sndiri..ltak nama anak buah..hehe..pandai btul qma teka..tq2..

akubersamaCahya said...

^^ hihihi.. mujur qma tulis klu tak, entah bila la abc nak cam ye.. hik3