Monday, December 27, 2010

bangun dari mimpi...

assalamualaikum.

abc kebelakangan ni, lepas aje solat magrib mesti nak lelapkan mata. letih apa la sangatnye. erm! harini semua orang berpusu-pusu, carik port nak tengok bola.. abc pulak berpusu-pusu cari bantal and nak tido. ^^ maaf la.. bukan takde semangat Malaysia, abc cuma tak reti pasal bola. takkan tau masuk gol and jerit boleh la.. hihihi.

onion_gifs_emoticons-09

tengah asyik bermimpi indah~~ adik-adik bising pasai gol Malaysia. huwaaa~~~ biar kan aje.. bila celik, ingat dah pagi.. rupa-rupa baru pukul 10. bangun and tanya, Malaysia menang ke? haa.. sapa kata abc tak pentingkan Malaysia? hehehe.. maseh ingat tau walupun bermimpi masa diorang tengah mengejar bola tu. ^^

TAHNIAH BUAT PASUKAN MALAYSIA!!

3-O TUUUUU!!!

TAHNIAH!! =)

 

kalau ada yang nak ajar abc minat bola dipersila.. taknak jugak jadik ‘buta bola’ ni.. hihihiihi

sapa orang jitra?? tengok bola kat Yasmeen? dapat RM5 daripada tM tau kalau makan kat situ^^ hebat betul penangan bola!!

 

 

 

reminder: haiyak.. apa yang best bagi abc ni? realiti tv la..hehehehe

3 comments:

Jeely jelly said...

haha... kite serupa... saye pun tau jerit je bila dh gol tu.. haha

najihatussolehah said...

owh ya ka..org jitra sendiri x tau nh..hehe..tgok kat umah ja coz boleh jerit2..hehe:P

akubersamaCahya said...

@ jelly: kan3.. hihihihi

@najiha: uittt layan bola gak.. hehehhe