Wednesday, December 15, 2010

Contest gambar kenangan sekolah dulu2

selamat pagi!

walaupun dalam sakit kepala. abc nak join jugak.

ida (penganjur contest ni) sangat baek! ^^

tbaru

klik gambar utk join^^

++++

abc dulu sekolah berasrama penuh:

SEKOLAH MENENGAH SAINS POKOK SENA,KEDAH.

batch 2002-2006

dolu2

*ni masa dekat dewan*

dolu22

*ini masa motivasi, baju batch kitorang*

dolu222

*ini masa prep malam, kat dewan makan*

abc and kengkawan banyak gambar tak pakai baju sekolah, al maklum duduk kat asrama.huhuhu time prep je la nak merapu meraban. yang abc label nama tu, diorang geng blogger jugak =)

++++

walaupun tak payah nak tag sesapa, tapi abc nak tag kawan sekolah abc jugak!!

aqmar

alia

fatin

izzati

++

p/s to izzati and fatin: zati gambar ang tepi sangat so tak nampak hehehe.. fatin, aku cilok gambar ni kat fb farah anis, kalau takde gambar ang, ang pi marah dia k. hik3

reminder: syok plak upload gambar lama. nak pi scan byk2 jap!

6 comments:

aqmar said...

scan byk2 sket gmbq tu...^_^

akubersamaCahya said...

^^ nanti2 ye.. hui3

~aLiYa~ said...

alamak.. alia xdak gbq zmn skolah dulu la.. huhu

akubersamaCahya said...

alia.. aku pun amek kat fb farah hanis..ngeh3..

iDa said...

mkch tow sbb sudi join contest ida....
swi lmbt nk cek,agk bz siket..hhuhuhu
semua dh cukup lgkp dh dear..tp ida hnya akn ambik hnya 1 pic jer yg awk bg tu..swi tow....
hurmmm,ida follow blik sbg tnda mkch ida...

Gud Luck tow!!!

akubersamaCahya said...

okay ^^ yang laen sesaje jek..hihihi