Friday, December 10, 2010

Award untuk follower top 123

salam jumaat!

sungguh tidak disangka, dalam sebok memberi anugerah kepada orang lain, abc pun dapat award. thanks to Enchik Syed!

awrdSyed

tadi abc bagi award kepada 202, dalam list enchik syed, abc yang ke 22. tak caya, sila la ke blog beliau ye. =) nak amek award kena jawab soalan dulu. ala-ala grammy award, kena bagi ucapan penghargaan!

1) Apa pendapat korang tentang blog nih?

blog enchik sangat chantek! jeles tengok blog anda, hui3, boleh buat header macam tu untuk abc? (tak malu nye ^^)


2) Ada cadangan untuk ditambah?

tambah? tambah blog abc kat citu.leh? (memang tak malu!)

terima kaseh daun keladi enchik syed!

+++++

hey! only 5 minutes before closing, taknak join?

=)

2 comments: