Sunday, December 19, 2010

ana ma’annur

assalamualaikum.

korang faham maksud tajuk entri abc ni? terima kaseh ye fa-in, mentranslate nama blog abc kepada bahasa arab.^^

ana ma’annur, dalam bahasa melayu nye, aku bersama cahya. sedap kan..? ^^

abc menjengah ke blog fa-in lepas fa-in menziarah abc tadi, nama blog dia sedap dibaca tapi abc tak faham.. ^^

ash’uru bilfarah yang membawa maksud saya rasa gembira.

sedap kan.. indahnya bahasa arab.. abc minat sangat, pernah masuk kelas kat UTM, tapi ustaz tu dah tak buat dah.. belum sempat nak pandai berbahasa arab pun. hehehe ^^

thanks fa-in.. korang nak translate ke bahasa arab? pegi la ngorat2 cik fa-in kite.. ^^

No comments: