Monday, December 13, 2010

AKU dan ATOK~~

GIVEAWAY CONTEST dari ATOK

atokku

abc nak join ni lama dah, dari atok jemput dulu-dulu lagi, tapi abc dah takde atok. harini zacky 786 ajak lagi. again abc kata, abc dah takda atok. tak sempat nak kenal atok2. =(

abc tergerak nak join jugak contest atok ni sempena hari lahir atok 27/1 nanti~~ baca dan hayati, keinginan hati si gadis yang inginkan seorang atok.tok wan.tok.grandpa’

AKU DAN ATOK: kalaulah atok masih ada…..

<Kalau atok masih ada, pasti aku sedang bergelak ketawa dengan dia. Aku akan dengar kisah dunia, kisah dia dahulukala, kisah dia hero malaya. Aku akan dinasihati dia, agar menjadi wanita, wanita yang sehebat buah hatinya, wanita kebanggaan dunia. Kalau atok masih ada, raya menjadi hari penuh bermakna. Pelbagai juadah pasti kami akan buat bersama. Kalau atok masih ada pasti pelbagai kisah yang bisa membuat aku ketawa riang bahagia dihidangkannya. Kalau atok masih ada, pasti aku diasuh menjadi gadis idaman hero malaya!! Kalaulah atok masih ada….>

++++

entri atok yang paling abc suka:

petua hilangkan ruam

*abc yang mintak dekat atuk ni..huhuhu*

+++++

abc tag:

ayuni

siwon

cikgu ima

.

.

.

nak tambah!

pak cek biola (rozuan)

=P

8 comments:

Rozuan Ismail said...

Al-Fatihah.. atok zacky kan ada..boleh gurau ngan dia..

akubersamaCahya said...

@atok zacky?? ade plak.. =P

zacky ~786~ said...

hurmm.. tacing yer.. :(
AL-fatihah ..

hehe..blh jerr nk gurau ngn tokwan zacky.. wan tak nak ke ??

akubersamaCahya said...

=( sedih. huhuhu.. kim salam kat tok wan ye zacky. ^^

zacky ~786~ said...

yer,, ~ InsyaALLAH ..

AiMaN said...

timne kasih join..atok ni kan ade..hik3..

akubersamaCahya said...

@aiman ni atok ye?? sedapnye name atok,, hik3

AiMaN said...

tolong baca entry pasal undian untuk contest AKU & ATOK..tarikh, masa telah diberitahu..boleh mula berkempen mulai sekarang..

http://petuakitasemua.blogspot.com/2011/01/undian-give-away-contest-dari-atok.html