Friday, December 17, 2010

Contest Aku dan Generasiku.

cikgi

assalamualaikum^^

abc join contest cikgu-cikgi. cik penganjur contest jemput join ^^

oke jom kite tengok gambar abc masa jadik cikgu^^

cck

abc kena tulis/bagitau 2 benda, iaitu:

  • Anda cikgu dari sekolah / IPG / IPT mana.
  • Cerita tentang gambar yang dipertaruhkan. Contoh: "gambar ni diambil masa buat praktikal / PBS di

++++

abc maseh belajar, maseh cikgi la, belum cikgu ^^, di Universiti Teknologi Malaysia, Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (KH)

bulan 7, 8, 9 dan 10 yang lepas (2010) abc buat praktikal di Sekolah Menengah Canossian Convent, Kluang, Johor, sebagai guru Kemahiran Hidup tingkatan 1.

gambar tu dengan kelas 1(4), jamuan perpisahan untuk abc tau, abc ajar 3 kelas, setiap satu kelas buat jamuan perpisahan untuk abc, ^^ kenyang2!

  • 3 kek
  • kfc
  • hadiah^^

love u all my anak didik!! i miss u’ols sangat^^

+++

korang cikgu atau cikgi?

jom join!!!^^


reminder: its not easy to be a teacher^^

6 comments:

azrinrahim said...

best yer paktikal kak abc.. bila ayie nak g paktikal ea.. haha sedangkan baru semester 1..

akubersamaCahya said...

^^ masanye akan tiba.. huhuhu best dgn students tapi agak cemas bila diobverse! huhuhu

n@m@n said...

dah jadi cikgu betul nanti lagi la rasa not easy..hehe

akubersamaCahya said...

^^ hahhaa.. ye kut..

cikpepel said...

cikgu sekarang byk cabaran :)

akubersamaCahya said...

^^ a'ah.. cikgu dh hilang kuasa mendidik. cuma mnegajar aje. hihii