Friday, December 24, 2010

bukan entri gedixs!!

salam malam jumaat^^

ini bukan entri gedixs mahupun kegatalan.
hanya nak share mimpi yang maseh jadi persoalan^^

++++

masa abc dekat matrik dulu,
abc ada admired dekat sorang ustaz ( lelaki pakai kopiah^^)
sebab apa boleh admire tu?
abc memang suka tengok lelaki ala-ala ustaz macam ashraf muslim.=)
dalam kumpulan kuliah tu, dia aje yang nampak macam ustaz.
kalau kelas laen, lagi banyak, hihihi
tapi.. abc tak la kacau dia, abc kan baek. ^^

itu kesah lama kan. 2 tahun lepas
but entah kenapa,
2 malam abc mimpi dia, tunggu jugak untuk ketiga kali kan,
sebab orang kata kalau tiga kali mimpi sama, ada la makna dia.
tapi takda.. ^^ setan la tuh!

tapi kepelikan tu tetap la ada jugak,
yelah laki tu kan pernah kita admire, ^^
tapi mimpi lain yang muncul.

abc bertunang!!!

dalam mimpi tu, abc macam terkejut sangat kena bertunang,
lelaki tu abc tak kenal.
dalam mimpi tu, abc macam rasa janggal dengan "tunang" abc.
muka? memang tak nampak langsung.
yang abc nampak, cincin.
cantik! ala-ala macam dalam gambar di atas. ^^

bangun aje, rasa macam betul pulak. hehehe
nak tau sangat siapa la gerangan "tunang" dalam mimpi tu.
cincin tu pulak cantek abes lah! hihihi

kalau la boleh tafsir mimpi~~~

++++

bukan entri gediks tau, cuma nak kongsi. ^^








reminder: abc dah nak bertunang ke..erk?

6 comments:

Cik Kira said...

haha..paling teruk aq mimpi,Aril af lamar aku.hahahah~lawak benar la mimpi aku 2.ahhaha>.<

akubersamaCahya said...

^^ ade hati ngn aril af ke?? minat die?? hihii hebat3

syira aka sepatu hijau said...

salam


dasyatnya mimpi tu e:D

akubersamaCahya said...

^^wsalam.. dasat kan.. hik3

y-A-n-A said...

pernah mimpi dgr lagu pas tu bercinta.. err... cm citer hindustan jek.. -___-

akubersamaCahya said...

^^ hehehe.. yAnA suke hindustan kut..huhuhu