Friday, December 10, 2010

abc buat contest lagi????


salam jumaat!
kepada kaum adam, sudah-sudah BW..
pegi solat jumaat tu..
=)

++++

haa. jangan terkezut or ter'shock'.
bukan contest apa dah.
karipap punya contest pun tutup malam ni.
takkan laju benor abc buat contest ye tak?

nak tunjuk ni~~~



who wanna be my 202 follower? bukan 200 , kali ni abc tunggu yang ke 202.. =) bolehkan. dulu tunggu ke 100.. so.. kali tunggu 202.. =) kalau anda yang ke 202.. tell me! sumting for u!


+++++

okay seterusnya.. nak buat ala-ala contest.. kali ni.. siapa sempat + cepat = dia dapat.



apa yang sempat + cepat, dapat apa? okay.. sapa yang sempat nampak nombor yang lebih dari 11 tu (online 11), dan paling cepat printscreen dan hantar kepada abc, dia la dapat gift dari abc. =)

  • hantar ke email : nurwateeqa@gmail.com

mudah aje kan? hadiahnya berupa topup RM10 ringgit.. siapa cepat dia dapat!

diingatkan printscreen satu muka ye.. jangan hantar yang dah dicrop.. nak bukti sket, faham-faham aje lah ye.. =)


+++++

bulan ni rezeki murah sikit. =)






reminder: berkongsi rezeki akan menambah rezeki.

2 comments:

fatin hanani said...

fatin dah email :D
fatin dapt tgkap

SyUhAdA said...

alah..

xsmpat la..

fatin dah capture dlu..

wat la lg abc..

hehe~