Saturday, December 11, 2010

1001 jenis sex

1001 hanya metafora. kepelikan dengan kewujudan GS, yang abc kesah kat entri (klik sini). membuatkan abc banyak membaca dan mencari. dan abc pun jumpa lah, dulu dah baca dalam remaja, nak buat entri abc carikan lagi. =)

kenapa ada kes penderaan seksual kanak-kanak? kenapa wujudnya GS? ini lah jawapannya:

Jenis-Jenis Kelainan Sex:

1. Scoptophilia: Senang melihat orang lain bersetubuh.

2. Voyeurisme: Senang mengintip wanita telanjang mandi.

3. Pedophilia: Senang melakukan hubungan sex dengan anak kecil. (di bawah umur)

4. Bestially: Senang melakukan hubungan seks dengan binatang peliharaan (ayam, sapi, kambing, anjing, kuda dll)

5. Fetishisme: Suka menyimpan barang barang wanita (BH, celana dalam, rambut, dll)

6. Nymphomania: Wanita yang kuat nafsu seksnya, tak puas dengan satu lelaki, melakukan sex dengan banyak lelaki tetapi bukan pelacur.

7. Satyriasis: Lelaki yang kuat nafsu sexnya dan senang melakukan dengan banyak wanita.

8. Necrophilia: Senang melakukan hubungan seks dengan mayat …. (alamak!…)

9. Incest: Senang melakukan hubungan seks dengan keluarga sedarah (adik, kakak, ibu, bapak)

10. Zoophilia: Senang melihat hewan melakukan hubungan seks.

11. Molested: Senang mencari kesempatan untuk dapat melakukan hubungan seks paksa dgn terlebih dahulu meraba punggung atau buah dada …. misalnya dokter /dukun yang pura pura mau priksa kesehatan.

12. Trollisme: Lelaki yang suka pacar atau istrinya disetubuhi orang lain, setelah itu dia akan terangsang.

13. Wifeswapping: Senang mengganggu istri orang lain dan melakukan hubungan seks dengan istri orang lain… juga senang saling tukar istri buat melakukan hubungan seks.

14. Exhibitionisme: Senang memperlihatkan bagian2 tubuh sehingga menimbulkan kegairahan seks

15. Sado-Masokisme: Sado = Senang memukul objek seksualnya sehingga mendapet kepuasan. Masokisme = Yang senangnya dipukul.

16. Protterisme: Senang menggosok gosokkan alat kelamin ke orang lain, ditengah keramaian

abc amek artikel ni dari internet (ABRYAN), so bahasa indonesia =) tapi boleh fahamkan? nak tahu lebih lanjut jenguk ke page beliau ye,

+++++

patut la manusia ni pelik-pelik aje perangai kan?

4 comments:

zacky ~786~ said...

wahh .~

akubersamaCahya said...

apa yang ko wahh sampai ternganga tu zacky?? hik3

Rozuan Ismail said...

nape post semua pasal seks ni..bimbang saya..hik hik

akubersamaCahya said...

huahuahua.. jgn bimbang... ini entri berantai la.. hik3