Thursday, December 9, 2010

terima kasih daun keladi!

salam kawan!

dah petang, tapi aku maseh setia dengan blog!

tengok followers aku.. makin ramai.. =)
traffic aku pun jam.. alhamdulillah.. nuff bagi 3 kempen.
moga ada rezeki lebih ye.

aku tengah nak follow up kawan-kawan yang dah follow blog aku.
agak shock and syok! kenapa?

tengoklah sapa follow~~




mr.Ben dah follow abc, hehehe... tak kesah lah korang kata, dah lama dia follow korang punya blog.. =)

* mood hepi* macam mula-mula duet nuff masyukk...

okay-okay, abc nak buat announce:

  • kepada yang dah follow abc, nanti abc follow balik ye, ( sempat jejak dan baca entri, lupa nak follow, ^^,)
  • kepada yang belom join contest abc, sila-sila lah join. maseh belom tamat!







reminder: hepi bila orang yang kita kagum n admired follow kita balik eh!



No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders