Monday, December 13, 2010

korang ada cadangan?

salam lewat malam!

still blogwalking and jalan-jalan nih.

abc sebenarnya, nak cari duit sampingan, tapi tak reti. abc taknak la, macam kat FB tu.. erm.. abc nak jadi pengedar produk ke.. apa-apa yang abc tau abc bekerja untuk duit-duit yang abc dapat. abc tak minat MLM or yang kata bukan MLM jugak.^^

korang ada cadangan? or nak cari pengedar? abc tengah mencari nih ^^

ingat abc maen-maen?

taklah.. serius! abc dah terfikir satu produk. and sedang mencari maklumat sebanyak mungkin. ^^

abc sangat berminat untuk berniaga. ^^

8 comments:

Rozuan Ismail said...

abc join dia ni la..dia tgh cari pengedar utk produk dia..

http://grafik-hafizsidah.blogspot.com/

akubersamaCahya said...

^^ jap nak pegi tgk.. tQ

zacky ~786~ said...

wahh !! bgs2 semangat cmnie la yg kita nak kn..

akubersamaCahya said...

^^ huhuhuhu.. kumpul duet nak kawen.. hua3 nak try belajar sambil bekerja sambilan. hui3

zacky ~786~ said...

dh ingat nk kahwin .~
bgs..

jln menuju ke depan.. ingatlah masa depan. ;) yeah

akubersamaCahya said...

hahaha
memaen jela.. abc maseh muda ^^

-| Analah ana |- said...

cuba tgk www.jurutaip.com ... mana tahu berminat

akubersamaCahya said...

^^ thanks ana.