Thursday, December 30, 2010

semua pasal bola!

malam yang gemilang buat Malaysia kan?
kemenangan untuk Malaysia.
hebat!

semua blogger cerita pasal bola dan pemain bola.
abc pun nak cerita? tapi...
abc taktau pape =.="

safee? khairul fahmi?
abc kenal K.Rajagopal jek ^^

serius. si kembar tu pun tak kenal.
mula kenal sebab kawen dengan rita. huhuhu
sorik abc buta bola sepak^^

MU Arsenal Chelsea Liver Pool?
nak tulih ni nama ni pun tanya adik. huhuhu
player? erm.. beckham. hahaha..
laen taktau.

Malaysia? kedah?
erm... indra putra mahyuddin tu maen untuk negeri mana eh?
=.=" taktau la~~

adakah ia amat kasihan?
jangan takut untuk ada aweks yang buta bola sepak macam abc.
sebab abc boleh jerit GOLLLLL dengan kuat!
hehehehe
abc boleh layan bola, walupun tak faham segala apa yang berkaitan bola.
dan abc boleh maen game bola walupun sekali aje menang sebab naseb. ^^

tak kesah la..
janji Malaysia dah menang!

erk? ada kaitan ke?

2 comments:

Farah Hanim said...

sebelum ni farah knal amri yahyah dgn si kembar tu je. =.=
1st round final ari tu baru knal sikitsikit. haha. n sebelum ni tak tau pun offside camane. tadi adik yg bagitahu. T.T
thumbs up to safee sali n khairul fahmi ! :D

akubersamaCahya said...

^^ hehehe.. klu tengok tau la kut.. orang tengok bola akak tido.. tadi tengok indy.. hehehe