Thursday, December 23, 2010

ini mungkin Entri harini ^^

salam malam jumaat keliwon~~
baek-baek sikit kalau jalan-jalan malam ni.
huhuuhu

+++

apa kah yang patut ku bisingkan di sini?
tahap ke"blur"an abc amat kritikan harini.
apa-apa pun, nafsu terhadap KFC membuak-buak.
apakah disebabkan along dan mama dah masuk gaji?
atau abc sendiri dah masuk ptptn?
tapi angah dah belanja ayam golek inul. ^^

esok keluar beramai-ramai untuk pesta kembali ke sekolah.
=) koyak poket mama kan? anak tak sekolah pun nak ikut
and turut semangat untuk ke kuliah, hihihihi

abc mintak kat mama semalam,
mama, nak kasut sekolah.
mama gelak aje lah. ^^

abc dah banyak sangat beli kasut masa praktikal aritu.
nanti jadik cikgu kena lagi banyak!!
sebab? budak2 belek dari atas sampai bawah dik non..
^^,

apa abc nak beli esok?
jeans kut, nak masuk bengkel eletrik nanti.
itu jela.. and lapar KFC pulak
(kalau diikutkan, dah banyak kali makan,huhuhu)


abc tak berapa suka pizza, sebab abc cepat kenyang
dengan hanya setengah slice aje, huhu mana boleh! ^^

+++

apa korang nak buat esok?


4 comments:

Cik Diana said...

eh.. keliwOn ke mlm nieyh.. huhu

najihatussolehah said...

hehe..ingat zmn skol dulu..ingat x cikgu maimunah..dia slalu b'ganti bju kurg dia....jrg ulang2..

cacing said...

keliwon tu cacing rasa kan adalah bahasa tu "keli menang" heee..... lawak tak?? heee

akubersamaCahya said...

@ diana: a'ah.. keliwon..huhuhuuuuuu

@najiha: hehehhe.. tau xpe, kite selalu aje ckp2, besar mane la almari baju die..huihuihui

@cacing.. hua3.. lawaKing betui.. hahhahah