Tuesday, December 7, 2010

myVacation - day 1~ malamNye!

 

aku nak sambung kesah malam kat KL.
erm.
sapa-sapa yang blogW tu, nanti aku balas kunjungan korang!
mesti aku jenguk punya! =)
meh dengar aku bercerita. ewahh!
++++

pukul 6 tepat kami keluar,
bijak sangatnya!
jam!
inilah KL kan3.
korang yang duduk KL mesti dah biasa kan.
aku nak amek gambar tapi tiada tenaga. kebas!
aku tengok semua yang drive mesti mengunyah.
makan roti la,
buah seplastik besar ( bape kilo tu acik?)
korang dah biasa ye makan dengan jam tengah jalan?
=)
lame jam sejam lebih jugak tu. alahai!
macam mana ye nak bagi tak jam??
kami sampai kat UPM pukul 8 lebih,
kat tapak Maha2010 dah dekat pukul 9.
apa lagik.. round la.
ada Roslan shah ( aku tak kenal orang yg bagitau. huhuhu)

lepas tu aku bergambar la... =)  

PC031313

patung kat belakang buat aku teruja nak tangkap gambar!

PC031319

macam alice in wonderland tak? semua besar2 tau!

PC031325

tu along.. macam yB.. hik3

PC031329 

*erm.. besaqq nya… aku tanam haluih ja, baja apa depa guna?

PC031332

aku sangat teruja! serius, tak penah jumpa besar2 macam nih.

PC031350

bola yang hampir dibeli along untuk amir! =)

 

banyak lagi gambar, nanti kita tunjuk ye.

kami teruja, jalan-jalan sampai orang call kata dah berkumpul. sekali sekala

biar depa tunggu pulak! rasakan!  =)

esok pegi kelantan!!!

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders