Thursday, December 2, 2010

Bila si dia bertanya....


BILA SI DIA BERTANYA:

kalau korang tengok banner kat atas tu pun korang dah tau kan?
ya! tepat sekali, aku join segmen Mr.Ben untuk
sekian kalinya.
=)
nak join?
klik aje banner tu ye.

+++++
ini soalan-soalan yang kena jawab, eh ye la, dah
si dia bertanyakan.
=)

* Pada pendapat anda , apakah yang perlu ada dalam sesebuah blog ?
: apa yang perlu ada? bagi aku yang kena ada, wajib! entri la. hehehe kalau takde
orang nak buat apa kat blog dia kan?? yang laen2 ikut kreativiti =)

* Bagaimanakah anda mempromosikan blog anda ?
macam mana? selalunya pegi shoutbox/cbox aku bagilah jejak kaki,
=) rajen blogwalking aku nih. kadang2 aku buat site visit.
sama la macam blogwalking (takde beza pun ^^,)

* Blog bagaimanakah yang anda tidak suka masuk ? dan kenapa ?
tak suka? haa.. yang ni senang nak jawab, blog yang lambat nak load,
kat umah leh la bukak sebab mama guna streamyx, klu guna broadband?
mau sejam. eh, aku nya blog laju tak?? ngeh3
aku dah try macam2 bagi laju tau, tak laju laju lagi
aku pun taktau la nak kata pa.
=)


* Jika anda masuk ke sesebuah blog , bahagian manakah yang akan menarik perhatian anda ?
first benda yang aku tengok, header!
aku jeles la.. takde yang rajen untuk buat yang cantik2 untuk aku??
=)
aku suka tengok kekreatifan korang.
pastu shoutbox. tambah2 yang letak katun2 comey! naseb la korang la
kalau aku asyik tekan2 benda2 tu. hik3
aku penah buat tapi tak jadik =(

* Apakah kata kata semangat yang boleh anda berikan buat blogger yang mana semangat mereka telah jatuh akibat dikritik hebat oleh pembaca ?
eh! apsal ko nak amek port sangat. ko cakap aje, blog aku aku punya suka!
=) boleh gitu??
sabar aje la. amek yang baek, buang yang buruk.
takkan ada benda yang dapat puaskan hati semua orang?
kan3

* Blog bagaimanakah menjadi pilihan anda ..

pilihan? pilihan macam mane ye?
orang tanya jawab bukan soal balik ye!
okay, aku suka blog yang santai, rilex untuk dibaca,
blog masakan ke, foto2 ke, macam diari ke.
first blog yang aku selalu jenguk, Dapur Tanpa Sempadan, tapi
aku tak penah letak jejak. =)
sedap-sedap tengok masakan Mat Gebu.
caya lah!
Mr.Ben pun selalu aku jenguk,
tengok tambah berapa pulak follower dia arini.
pastu tengok segmen2 baru beliau.
he-he-he
nak tau blog yang selalu aku jenguk?
scroll kat bawah nun..
most viewed tu.
=)

oke?

dah abes menjawab.
korang??




No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders