Friday, December 17, 2010

dunia abc adalah blog?

adakah dunia seorang blogger “amatur" adalah blog kecilnya? betul ke persoalan ni? dimana sahaja maseh boleh berblogging di namakan blogger tegar?

tak lah~~ blog macam sebuah buku, tapi boleh dikongsi oleh manusia-manusia lain, yang kita kenal ataupun yang baru kenal. bagi orang yang macam abc ( lebih banyak diam dari bercakap) blog macam tempat untuk abc bersuara. abc banyak mulut tapi tak dengan semua, bukan sentiasa. orang yang abc tak kenal abc just akan senyum. kalau orang ajak gaduh abc akan marah tapi lebih kepada menangis. erk? ye itu abc. tak boleh marah orang tapi menangis.

blog semua baek takde yang buruk?

takkan semua hal hidup kita nak dituliskan dalam blog kan? betul tak? blog adalah sebuah perkongsian dengan orang laen, kenapa nak bukak keaiban diri sendiri? blog tempat kita mintak pendapat. tempat memberi pendapat. ^^

kalau hal gembira. kita nak berkongsi dengan orang laen, itu tak apa, tapi jangan over sampai orang menyampeh!^^

dunia blog hanya blogger yang tau apa disebaliknya. ^^

cebollita_animated_onion-14

*blogger tegar?*

entri ni ditulis selepas disoal. ^^

2 comments:

aqmar said...

pada aqmr..blog ni macam diari..tapi xdalah details sgt kita cita..certain2 cita kita boleyh kongsi ngan orang lain..sbab bukan semua orang tahu sesuatu ilmu yang kita tahu..btol x??lagi satu..bagi yang ada bisness..diorang bley jana pendapatan melalui blog.. =)

akubersamaCahya said...

^^ betul tu qma..

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders