Tuesday, November 23, 2010

you + tube = youtube?

selamat pagi.
dah lewat kan,
tapi aku baru pos entri. kan?
aku dah tertido lepas solat magrib tadi.
padahnye? takleh tido dah la nih~~
++++
apa kes dengan youtube?
youtube ni sape yang tak kenal tu,
komfem tak bukak internet lah tu,

*mama tau tak ma??youtube_logo

actually, aku baru lepas tengok video TeacherShida.
kenal kan?
entertainer terbaru kan. =)
latest miming die buat lagu, kalau berpacaran. enjoy! ha-ha-ha
aku taknak kutuk, puji or apa-apa yang berkaitan.


just nak cerita-ceriti.
kalau aku komen, ada pulak masalah dibalik tabir.
tabir?
apa-apa je lah. =)


kalau korang bukak youtube, mesti korang tahu kan, betapa banyaknye video-video amatur dalam tuh, dari yang oke kepada tak oke dan kepada yang tak sepatutnya.
alah.. macam "dia pilih KLCC dowh.."
hot stuff tuh.


dengan adenye FB.. video-video amatur nih dapat high ratings kan?
perlu ke kita mengupload video kite untuk tontonan ramai?
bagi aku tak perlulah..


macam video-video bersifat peribadi, kenapa nak hebohkan?
bukan ke video macam tu boleh memalukan diri aje.
kalau diri tak malu, macam mana dengan keluarga kite?


erm. aku selalu ugut adik aku nak upload video aksi die kat youtube, nanges weh!….video ape? hahaha ade lah.


see.. budak kecik pun malu dan takut hal die di ketahui ramai. tapi yang besau-besau?

youtube dibina nak mudahkan kitekan, yelah.. nak tengok klipVideo artis pujaan. =)
nak guna video-video untuk sesi pengajaran dan pembelajaran.

aku banyak guna youtube untuk upload and download. assignment banyak guna, dan wajib pulak tu. markah weh… =P

ingat-ingat la bila nak upload apa-apa video, kesan bukan pada kite aje. orang terdekat pun kena tempias. dah kena nak salah siapa?







reminder: kalau sedia buruk, jangan tambah buruknya, sebaliknya baikkanlah ia!

2 comments:

DeCrewz said...

Slahkan 'youtube'. Sape suh buat laman web tu..ho3

akubersamaCahya said...

=)
takleh jugak.
tapi laen orang laen pandangan..

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders