Monday, November 15, 2010

dating wif my pakwe!

assalamualaikum!!

agak penat sedikit harini, but after all.. alhamdulillah. segalanya lancar.
entri macam mengancamkan.. hikhihikhik..

ye la.. korang ingat korang je leh dating.. tapi aku dating.. aku yang kopak.. pantang bawak jejalan. makan and minum 1st thing die la.. naseb die boypren aku jek.. huhuhu
ala demi kasih sayang... =)

kitorang pegi jejalan... beli novel and komik untuk die... huhuhu... he like to be in the "kedai buku".

he said that... syok kalau ada library macam ni kan...

hahahaha... then.. beli barang-barang aku...

kemudian makan McD.. aku yang order and bayar.. yelah.. die dah tak tahan nak bace "uncle loong" die tu...

+++++++

eh.. jangan salah faham.. die bukan kaki kikis..
pakwe aku nih baru darjah 4 weh...
pakwe@adik bongsu aku ni manje lorh... tapi seronok jejalan dengan dia.
tempat yang selalu kitorang selalu pegi bersama-sama adalah... " pasar pagi"
die rajin teman...

++++

sayang adik saya!
adikku heroku!








reminder: saya curik pakwe mama sekejap tadi!

2 comments:

ina :) said...

lah, ingat pakwe betul.
terkejut...

akubersamaCahya said...

hehehehe
takkan nak dating kut.~~
huihuihui

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders