Tuesday, November 16, 2010

saya/gua/aku/wa suka gambar nie sebab...


assalamualaikum!
korang nampak pe aku nampak?? =) yeah! aku join contest lagik..
walaupun dulu semangat join contest tinggi, tetiba down. entah kenapa. contest yang
dianjurkan cik yuyu best la plak. al-maklum gambar dalam Mr.Lappy tersangat lah banyak.
*ehem..bukan gambar aku jek k..

nak join? sila.. klik sini > cikyuyu

senang je sesyarat dia.. like always la..
1. kena follow
2. kena tag kawan
3. kena letak banner
>>>> kawan-kawan yang aku tag.. hehehe as always!

* aqmar
* fatin
* izzati

+++++++++++++++++++++++++++

gambar yang aku pertaruhkan adalah seperti dibawah:


aku suka gambar nie sebab:
ya. aku sangat suka gambar ni.. indah + cantik. of cos bukan aku or miss kechik ni ( hehe..she's pretty I know!) keadaan gambar. panorama la senang cerita. dan kisah disebalik gambar nih, actually miss kechik (blue shirt) nak amek gambar die sorang je.. aku yang kat belakang just kacau-kacau je. after die snap.. tengok-tengok gambar aku yang terlebih..die salah adjust la tuh.. =) aku sangat suka gambar ni!! cube korang tengok punya la stylo aku senyum. susah aku nak buat senyuman tu untuk kali ke2.. =) walaupun penat nak sampai ke penghujung benua asia! oh.. ni dekat tanjung piai johor.. penat woo.. tapi aku maseh bergumbira di dalam hutan.. wuhooo..
so korang tau kan kenapa aku suka sangat gambar nih?? hehehe kebanyakan benda-benda yang aku nak wat (header) aku guna gambar nih, mesti kena ada gambar nih.. simple but nice!!!


+++++

punya berjela aku mengisahkan secara kreatif.. so cik yuyu amacam??
=)






reminder: aku sedar dah.. kalah menang adat bertanding!

2 comments:

Anonymous said...

udah di check...nice entry :))

akubersamaCahya said...

thanks cik yuyu.. =)

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders