Saturday, November 20, 2010

aku nak kawen dah~

assalamualaikum.
salam 1Blogger =)
*masa blog walking jumpa ayat tuh!

dengan ini saya, sebagai wakil dan waris kepada ......
++++++++

nonsense.
tajuk entri adalah penipuan semata-mata.
=)
aku maseh muda untuk bergelar isteri atau ibu.
*betul ke?

al-kesahnya, sekarang kan musim cuti sekolah.
mama dah dapat banyak invitation untuk ke kenduri kawen.


ayuhai!
seronok nye kawen.

seronok ke?

bagi yang bercinta bertahun-tahun...
ini lah masa yang dinanti-nantikan.
setelah lama berkenalan, kenal diri dan hati budi.
dah tiba sangat sah kan hubungan!!
aku boleh faham perasaan tuh!
* boleh???

bagi yang kawen atas pilihan famili..
perghhh.. lagi lah berdebar-debar.
tapi sweetnye bercinta lepas kawen kan????

bagi yang kawen kali kedua.
mesti lagik neves..
mohon perkahwinan ini kekal selamanya,,

apa-apa pun. mama akan malas masak la minggu nih, =)
nak suruh anak-anak ikut pegi kenduri kawen.
mama dah siap cakap dah waktu aku breakfast.
"pukul2 kite pegi kenduri ye"

+++++++

waktu blog walking tadi. jumpa entri pasal poligami.
korang tau tak, poligami ni manis sebenarnya.
sweet~
kalau si suami betul-betul tahu makna sebenarnya "poligami".
waktu matrik dulu group aku buat tajuk,
"manisnya poligami"
memang manis. dan isteri kena bagi suami berpoligami, kalau suami mampu!
kena halang kalau dia tahu suami dia tak mampu.

aku terlalu muda untuk cakap hal ini. tapi aku kena tahu.. kan3
dan aku tahu indah nya sebuah perkahwinan!!!





reminder: mungkin dah tak lama untuk aku bergelar isteri!

No comments: