Tuesday, November 16, 2010

salam iduladha~


selamat menyambut hari raya aidiladha/selamat hari raya Qurban!!
==>> kepada muslimin dan muslimat diseluruh dunia.. moga hari mulia ini lebih bermakna dengan ibadah qurban yang anda jalankan...

+++++

macam mana dengan persediaan raya korang, kalau dekat kedah ni tak meriah sangat.. al maklum lah.. baru saje lepas banjir.. ada pulak yang masih duduk dalam air banjir lagi. dugaan...
mungkin ada hikmah kan???

+++++


aku? biasa-biasa aje... baju? tak beli dah.. sebab banyak kain baju belom jahit pun,. huhuhu so, baju raya aidilfitri ada lagi.. dan baru aje raya kan.. so.. pakai aje.. lagi pun nak pegi tengok orang qurban lembu,, =)

yang penting... apa yang telah kita kurbankan tahun ini sebagai suatu ibadah?








reminder: tak sabar nak buat qurban!

No comments: