Sunday, November 28, 2010

air batu campur, ek?

salam.
alahai hujan lagi.
mudah-mudahan tak membawa kepada banjir la ye.
amin.

+++

ABC and ais kacang same tak??
masa nak tulis entri nih baru aku tepikiaq.
erm.

aku pun google la..
sama aje rupenya
hehehe
buta makanan betui!

+++++

abc nickname blog aku,
tapi bukan maksudnye
air batu campur
seperti yang digembar gembur oleh
L bukan Laici atau Laicikang tuh
=P

abc is known as akuBersamaCahya
nama blog aku.
=)
sesedap ABC
and semudah ABC

caya lah~~

++++

eh.. hadiah aku untuk Mr.Ben
*sini*

antara hadiah yg Mr.Ben tertarik,
*sini*

moga-moga berkenan and melekat dihati lah ye.
=)

+++++

blog karya aku:

inilah seni hidupku

ada dapat awards.
so.. aku rasa
aku buat entrinya disini saje lah ek
sebabnye blog tu, lebih kepada karya2 aku and
karya yang aku minat.
=)

boleh kan??

aku akan link kan ke blog tu nanti.

TERIMA KASEH DAUN KELADI!







reminder: aku dah banyak masuk contest, susahnye nak bertuah ye?

1 comment:

Ken Wooi said...

aku bersama cahya :)

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders