Tuesday, November 16, 2010

malam raya punya entri~


salam aidiladha.

sekarang dah kurang ek siaran takbir kat tv.. dulu iklan jek takbir. iklan jek takbir. erm.
akhir zaman.

malam ni nak tulis pasal ape?
takde pasal carik pasal!! yeahhh!

bosan la. nak kemas rumah. malas!
nak buat kek. malas!
nak.... malas
nak... malas
konklusi aku memang malas.

huihuihui
teknologi canggih sangat pun tak berapa best.
yelah. dah kurang mesej raya yang 3-4 page/skrin (???)
selalu mesti traffic jam kan???

aku tengah syok sendiri menyiapkan novel pertama aku.huahuahua. ade jugak keje aku time
cuti 2bulan nih, erm,

nak pi pekena rendang mak!






reminder: ape yang telah aku korbankan tahun ni?

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders