Sunday, November 21, 2010

i will~

 

i do!

i will!

hahaha.. bukan terima lamaran sesapa tau!! hanya menerima komen, komen? yup. seorang kawan maya yang dulunya se’UTM dengan aku.

but,, die dah abes belajar dah.. bestnyeeeee~ lepas je dia godek-godek blog aku, dia kata, aku kena lebih meluas lagik. apa yang luas? penulisan dalam blog aku nih la.

jangan hanya kepada diri dan kehidupan~~~

agak susah deh! mau tak.. aku takut nak bergosip.. aku takot tersalah tulih jak!

boleh kena blacklist.. kan3

apa-apa pun, thanks ya! aku cuba nanti,

nak cerita pasai apa? bola aku taktau sikit pun. hik3

artis? hot sangat~

berita? kang ter’copy’ and paste dari buletin utama tv3 plak. hik3

haa… ni lah alasan aku yang pemalas!!

nanti la aku cari apa-apa yang hot.. macam lagu wonderpet.. eh.. wondergirl tuh.. so..hot!!!

 

 019161

 

 

reminder: penat nak carik idea!

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders