Monday, November 15, 2010

everyday~at home

salam.
=)

awalkan entri ni, hehehe
kali ni, after pening semalam, aku nak kesahkan kat korang
schedule aku sepanjang aku kat rumah.
yelah, start dari bangun tidur sampai aku tidur.

korang mesti excited kan! ( aku tahu aku sedang perasaan jek!)


6.15 a.m - bangun. tengok enset ( ade mesej ke tak). solat.
6.40 a.m - bukak laptop. writing and checking and surfing. kadang2 tido pulak.
8.30/9.00 a.m - mandi. pegi pasar.
9.45/10 a.m - breakfast. tengok kartun.
10.30 a.m - siap bahan. masak
12.00 p.m-4.30 p.m - rehat. tengok tv. solat. makan. tengok tv. solat
5.00 p.m - bukak laptop. writing and surfing. kadang2 lena! =)
7.00 p.m-11 p.m - tengok tv. solat. masak and makan. tengok tv.
11 p.m - surfing or reading. then tidur....... zzzzZZZzzz





.... haa~ amacam? bosan kan. aku pun bosan weh.. kadang-kadang, pepagi aku pegi antar mama keje.. ni dah nak cuti sekolah. aku pun cuti la kan. kadang-kadang pegi jejalan ke kedai or tesco or mana-mana. kekadang tengah hari pas adik balik sekolah aku pegi hantar dia mengaji. petang amek dia, kemudian beli janjan. itu je la...






reminder: bile nak kuruskan badan?

5 comments:

wawasyazwani said...

best tue iqa..klu kak wani...dari pas solat subuh sampailah malam2..bz memanjang..hahaha...

akubersamaCahya said...

akak de keje... sy xde keje..huhuhuh

wawasyazwani said...

hehehe...keje dk umah je iqa oii..tapi bese ler..this year so many things come up on da spot..

panitiaRC said...

wahwahwah..

okla tu.. ingat msa lpang sblm msa sibuk.. haa^^
..nt dh sibuk x ingat.

akubersamaCahya said...

@kak wani : sibuk kat rumah je la... =P

@apokalips : yelah.. thanks! =)

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders