Saturday, November 20, 2010

award atau anugerah? 2nd version..

thanks to mr.L , dia yang bagi award nih kat aku.. tak caya pegi tengok blog dia tau!

dapat award kena lah bagi sikit ucapan kan3.. mudah jek.. jawab soalan-soalan di bawah jek!

Soalan 1: Apakah Nama Pena Yang Sesuai Di Berikan Kepada mr L?
>> alahai mr.L, i dunno your real name, so i think the rite answer to this Q is M.. hahaha
or L bukan Laici
=)

Soalan 2: Apa Perubahan Yang Korang Rasa Perlu Untuk Blog ~lolz-l.blogspot~ nie?
erm. semua okay. cantik. simple. kemas.
perubahan?? boh gambar aku. ahakss!!

Soalan 3: Apakah Komen Anda Tentang Blog Nie?
best. bagus. pengisian yang bermanfaat.
semua ada kat blog nih tau!

thanks ya L.
kena tag 5 orang pulak.
kali ni aku tag betul-betul lah.
.
.
.
.
.

ala.. semua follower aku patot dapat award nih.
kan-kan-kan.
so korang amek ye!!
yang malu-malu tue nanti aku pos kat shoutbox korang!




4 comments:

L said...

oit ak bukan laici laaah!!! balas dendam laaa nnieh eeeh,, ceees!!!

akubersamaCahya said...

eh-eh-eh..
marah? kena jual.
huahuahuahua..
fair n lovely dowh!!
hikhikhik

L said...

yola3, fairlaaa, ok,, hahaha

akubersamaCahya said...

=P
huahuahua

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders