Monday, November 22, 2010

SAHABAT BLOGGER GIVEAWAY

assalamuaikum!
aku join satu lagi GA.
as tagged by L bukan Laici,
aku pun suka jugak cube baseb nih!!

++++
GA nih dianjurkan oleh : Hidup Itu Indah.

nak join?
marilah, syarat-syarat dia mudah aje:

-peserta yg mempunyai blog (blogspot sahaja ye )
-jadi FOLLOWER blog HIDUP ITU INDAH
-copy & paste gmbr GA di atas ke entry & sidebar berserta link
-entry bertajuk SAHABAT BLOGGER GIVEAWAY
-tag 3 orang sahabat blogger anda
-tinggalkan link anda di bahagian comment entry.
GA bermula dr 21 NOV hingga 12 DEC 2010

--pemenang bertuah akan dipilih melalui cabutan
-- hadiah pemenang adalah :
* make over blog oleh pihak EiJA DESIGN

+++++

senang je kan.
awak-awak ada mase free kan.
join jum!

+++

3 kawan yang aku tag:

shekechik
feez-cucutokaji
anis





reminder: mintak-mintak aku bertuah lagi!

5 comments:

DeCrewz said...

Salam singgah.. Aku ni baru lg dalam blog, x berapa paham apa itu GA, apa tujuannya.. Tp nampak mcm menarikk Next time nak join..he3

akubersamaCahya said...

give away.
hadiah. join. nanti dia pilih siapa yg bertuah. ikut kepada penganjur. tujuan? atas niat penganjur. sebagai hiburan dan nak "panas" industru blog. ewah ayat aku.. boleh jugak nak up kan followers and traffic.. kan3..
ala-ala contest tapi ni GA more kepada siapa yg bertuah. =)

join-join. best wooo~ meriah

shekechik said...

ahaksss..tenkiu cahaya..nnt shekechik join..hehe

akubersamaCahya said...

join jgn tak join~~

H.A said...

kalau sempat sy join :) thanks tag feez ye :)

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders