Sunday, November 21, 2010

ruam atau bintik merah?

lewat malam punya entri.
mengantuk la jugak,
ni kira entri before tidur.

+++++

badan aku penuh naek ruam.
ruam atau bintik merah?
setengah panggil ruam.
setengah panggil bintik merah.

gatai-gatai dah nih!

mama suruh letak bedak sejuk,
dah letak,
ni gatai balik.

cari info, rupa-rupanya kena bagi sejuk dan lembap.
kulit takleh kering.

aku pun taktau kenapa tetiba je naek
ruam nih,
along kata, makan daging baru.
betui?
mama kata aku nak demam.
betui?

betui la kut.
erm.
aku cari info, stress pun leh sebabkan ruam/bintik merah.

aku stress?
agaklah.
banyak pulak problems.
=,(

mohon esok hilang la
gatai-gatai nih.








reminder: masalah memang ada, ujian kasih sayangNYA.

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders