Sunday, November 21, 2010

Blogger in da house : Khas buat blogger baru ..


assalamualaikum!
salam malam yang panas!
*panas la~

ni entri ketiga,
ye ketiga kalinya aku join
apa yang dianjurkan Mr.Ben.
serius before nih aku dengar je nama Mr.Ben,
lepas aku blogwalking apa semua baru lah aku tau.
tau sikit-sikit je la kan pasal blog Mr.Ben.

++++++++

kepada yang menjengah ke blog aku ni,
terima kasih daun keladi
ada masa datang lah banyak kali.
=)

aku buat blog nih just untuk suka-suki jek,
lawan menulis dengan orang bilik sebelah, lelama jadik cambest.
best woo~ =)
blog aku takde ape yang menariknye pun.
apa yang aku tulis,
semua yang berlaku dalam hidup aku seharian.
gosip? tak ade punya!
=)

kalau tak percaya, cuba la godek-godek blog nih.

++++++

kepada blogger yang baru,
aku dah lama la jugak. setahun lebih. =)
tambah kenalan bukan lawan!
ingat tu!
=)
*dah rupa cikgu besau*
selamat berblogging!

++++++


pesanan ringkas penulis:
ehem. dah baca komen sikit, follow la~
=)





reminder: ada blogger baru berblogging 2 minggu dah beratus kawannye, aku?

17 comments:

Aqil said...

salam...singgah umah ibu aqil ya ;D nice blog

akubersamaCahya said...

thanks aqil.. hehehe
yup.. nanti acik dtg umah.. :D

Dilla Adila said...

singgah sini n follow.
jemput singgah blog saye pula ye :)

azeemazain said...

hye,..salam kenal,..hepy blogging yah =)

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben...

datang guling2 jap jenguk blogger baru...

keep blogging okay...good luck (^_^)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

cikmawar said...

salam kenal..

jemput lah dtg ke tanah kite..
:)

Nurul Amira said...

hye there ^_^

Che Wan AlFateh said...

salam ziarah n salam kenal ya...=) ming2 cni...keep in touch saya follow kamoo ya

Sideq's Stories said...

SALAM
saye singgah disini
nice2
hope dapat singgah blog saye gak
follow k

http://sideqstories.blogspot.com/

Ainismaira said...

Salam Perkenalan ye ^_^

akubersamaCahya said...

thanks kepada yg singgah.
wait 4 me at ur blog.
i'll come!!

Miss FZ said...

salam kenal~~
err. 2minggu blogging dah beratus? tanya le dia ape rahsia.hehe.
anyway, selamat berblogging ye. :)

Muhammad said...

salam satu malaysia..saya berbesar hati menjemput anda semua untuk singgah di blog luahan saya..dan seterusnya menjadi follower di blog saya....salam perkenalan kepada semua blogger2..

Puteri Iqa Izyan said...

salam singgah :)

mohamed hatta said...

Salam Perkenalan dari Blog Ben Ashaari ;)

akubersamaCahya said...

thanks kepada yg sudi dtg ke blog nih!
=)

Silent Thinker said...

thanks!
salam perkenalan

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders