Saturday, November 20, 2010

pemandu atau penumpang?

salam malam ahad!
waaa~ kejap je dah malam.
asyik layan blog je kan.
=)

+++++


just nak tanya korang,
korang suka jadik pemandu atau penumpang.
misalnya nak jejalan kemana-mana la.

aku suka lagik jadik penumpang.
why?
sebab tak payah nak pikir banyak dan letih kut.
drive tu penat tau!!!
tambah-tambah kalau jam!!
mau bengkak kaki.. waaa~

lagi satu.
aku ni buta jalan.
faham?
aku tak berapa tau sangat jalan dekat kedah nih.
sebab aku jarang berjalan-jalan sesorang.
selalu orang yang bawak, huhuhu
*sekarang dah okay!

dan aku cepat gelabah.
pantang lah salah ke apa ke.
kelam kabut,
aku dah takleh nak drive dengan baek, fuhh!!!

apa-apa pun alasan.
aku lagi suka jadik penumpang.
=)

kalau korang?

picture>> grab from mR.Goo!!



reminder: naek kereta baca doa tau!

No comments: