Saturday, November 20, 2010

detektif = hebat!

salam tengahari!
agak panas sedikit harini.

i'm writing this entry while watching
detective conan!


i love that cartoon!!

+++

hebat ke seorang detective?
bagi aku hebat!
menyelesaikan suatu misteri!

dari aku sekolah rendah.
aku sangat minat dengan novel-novel penyiasatan.
korang penah baca novel penyiasatan, siri salma?
aku minat gile tuh!!!

al-maklum dulu, aku pengawas perpustakaan.
so buku-buku baru masuk semua aku dapat dulu.
=)

aku suka misteri.
aku suka nak selesaikannya.
bila dapat clue.
itu lagi mendebarkan!!

korang mesti pernah tengk pisau cukur kan??


aku suka part fazura selesaikan misteri kematian datuk tuh.
plus she so so so cute!! (dalam movie nih) oh.my dior!!

dulu masa kecik-kecik nak sangat jadik polis. tapi ubah cita-cita sebab takut kena tembak!!
sangat childish!! =)

korang rasa detektif nih hebat tak?








reminder: sangat suka dengan detektif!!!

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders