Sunday, November 28, 2010

award dan anugerah????

aku jadi pengumpul award.
kemudian buat satu entri.
hehehe
sori pada yang bagi.
aku lupa la~~
maafkan ABC ye.
ada pulak yang aku dah tak jumpa dah awardnye.
jahatnye aku kan.

++++

award pertama:

dari fatin yang study kat jepun sekarang,

tQ, soalan2 cepu mas tu aku dah penah jawab,
tengok *sini*
=)


award kedua dan ketiga adalah untuk blog kedua aku:

inilah seni hidupku.

entri sebelum aku dah jelaskan kepada
aku letak award tu kat sini.
=)

pertama:
BoldmatikaLove

soalan dia:
apa pendapat abc tentang blog dia?

jawapannya: entri yg best untuk di baca, simple, nice
and tak boringlah untuk singgah! =)
tQ for the award ya.
laen kali bagi lagik.
he-he-he


kedua:

mis twit

award nih bling-bling
nak tengok ke'bling'an dia
jom tengok kat
sini

tq mis twit!!
=)


++++

terima kaseh
daun keladi
nanti jangan lupa
bagi lagi!

=)




No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders