Saturday, November 20, 2010

CERITA KREATIF : Aku nak bagi BEN ASHAARI hadiah ..


aku join contest terkini dari blog Mr.Ben, sempena birthdaynye 30.11 nih..

++++++
aku nak bagi...
>> usb-simple-flexible keyboard<<
kenapa? sebab.. korang tengok lah entri Mr.Ben, sehari dah hampir
berpuloh kan3... so.. aku rasa, mesti keyboard dia dah hilang huruf or tertanggal.
macam ni, (aku agaklah~),


dengan hadiah ni
mungkin dia akan lebih bersemangat menulis dan berblogging
*lagik manyak entri maa~ =)

mana aku dapat duit? alah mende alah nih tak mahal pun,
kalau ada pc fair tak sampai pulohan ringgit. (20 ke bawah jek)
dalam kocek aku cukup. kalau tak cukup. duit tabung air mineral
ada. =)




pictures>>> i grab from Mr.Goo~~


reminder: amacam hadiah nih mr.Ben???

7 comments:

cik mas said...

klaka pic keybord tercabot 2...gud luck dear.. :)

akubersamaCahya said...

a'ah..
its happen~
most f my friends..
yang sgt suke menaip..

thanks~
=)

ArshSabila said...

Hehe..nice nice..gud luck!

-salam dr UK-

akubersamaCahya said...

waaa~ jauhnye..
thanks =)

Unknown said...

g0od idea.
g0od luck, ya ?? :)

akubersamaCahya said...

suke2 jek..
atul pun good luck!
=)

Unknown said...

hehehe!!! good luck!!!

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders