Tuesday, November 16, 2010

oh! tersuka-suki~

salam aidiladha~
=)

++++++

after menonton Habil Qabil, aku terindu pulak.
rindu?
rindu lakonan zed zaidi.


bila pikir-pikir.
zed zaidi ada digossipkan dengan artis pompuan mane eh??
tak ada?
erm.
bagus lah.
sebab~
aku syok sangat dengan dia.
huahuahua
hensem! macho!
*cukup gedik tak??

aku syok as peminat je kut.
minat?
hehehehehe
sejak aku tengok cerita DIARI RAMADAN RAFIQ,
aku tengok Zed Zaidi ni...manis jek...
kalau tengok die, minum kopi tanpa gula pun sooodaapp jek.
=)

untung kut sapa yang jadik aweknye..
hihihihi

entah lah.
aku pun taktau kenapa dari aku tengok HnQ,
aku nak tulis entri nih.
gegatai je kut kan.. tapi..
betulkan ZZ ensem??



reminder: lelaki yang hitam manis lebih macho daripada yang putih melepak???

1 comment:

dak DEBAB said...

"lelaki yang hitam manis lebih macho daripada yang putih melepak???"
uiii..? ye ke ni?.. kene cari c itam manis la.. wahahha..