Tuesday, November 9, 2010

ilham. idea. mood baik.


idea akan datang kalau mood baik.
ilham pun sama.
mood oke. memang banyak ilham + idea.
but kalau mood tak oke pun banyak ilham kan? =)

___________________________________________

salam malam penuh barakah!

aku tengah mood baik punye!
why?
sebabnye.. aku post aku punye novel kat penulisan2u.my
then.. alhamdulillah. komen menggalakkan. walaupun bukan ramai yang komen.
tapi kalau kritikan pun oke jugak. sebab. aku malu tau nak bagi orang bace penulisan aku. huhuhuhu.. sebab tak berapa berbakat. orang kata.. aku masih bertatih.

bila kena puji. idea mencurah-curah. rajin bertambah-tambah. =)

aku nak belajar menulis. sebab. hobi. ya. hobi aku menulis.. tak percaya? jenguk la aku punye blog.. http://nurwateeqa.blogspot.com , haa.. kat sini kebanyakkan hasil tulisan aku. aku pun pelik, kenapa la aku tak letak novel kat blog tu je.. nanti la aku pikir sebab nye..

to those yang membaca blog-blog aku.. kept reading ya!

sebagai orang yang masih belajar menulis
dan sebagai seorang yang masih belajar berbahasa,
sokongan amat aku perlukan!!!


reminder: nak abeskan menulis! yes.. my love is forever!

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders