Saturday, November 20, 2010

kempen : JOM parking di blog kawan-kawan

assalamualaikum.
hari ini seperti biasa,
aku hanya goyang kaki dirumah.
so. sampai bermalasan depan laptop.
aku berjalan la sekitar blog-blog orang laen.

so.. terjumpa lah entri seperti tajuk di atas.

nak baca and join klik di sini : his besday-20!



+++++

tuan punya blog buat entri tuh
sempena besday die yang ke 20.

tujuan?

nak berhubungkan antara blogger baru dan blogger lama.

bagus lah kepada sesiapa yang rajin buat macam nih.
menambah kenalan dan pengetahuan kan?

+++++

ucapan harilahir:

selamat hari lahir ke 20 pada 7 disember nih. moga terus menjadi blogger yang berjaya.! wish u da best fr ur life ya!!! =)

++++

dia suruh tag sepuloh orang.
so sesiapa yang terbaca entri nih.
join-join lah eh!!!







reminder: terasa nak kembali ke umur 15!!!

4 comments:

DeCrewz said...

Aku pun ingat nak wat contest jugak la tuk besday aku tp ape ek....hu3

akubersamaCahya said...

aku plak ingat nak wat suprise utk follower ke 100 aku,, hehehehe

aref seven said...

thakz taw akak....terharu la.....thkz U so much...miu...miu..miu

akubersamaCahya said...

u r most welcme!!
=)

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders