Saturday, February 5, 2011

cinta dibalas seksa. kenapa?

abc tak sangka. dalam sedar ditipu cinta. kenapa?

awak bahagia. kenapa nafikan? selama ni apa yang saya cakap tu benar belakakan.

saya jaga diri, kenapa tidak awak. awak kata saya buat awak sakit hati. awak buat saya patah hati.

awak kata jangan pernah berahsiakan. awak yang banyak rahsia. awak nak kembali bercinta. mujur saya tak terpedaya.

tiada lain dalam hati. tapi awak?

masa dulu saya dah kata. lelaki cukup pandai berkata-kata. awak bagi saya harapan. awak buat saya kembali kecewa.

saya tak boleh belajar. saya jadi malas. saya jadi lalai. saya asyik pikir awak je.

awak bahagia saya terseksa.

awak ada dia. awak selalu dengan dia. awak jangan pikir saya taktau. Allah itu ada, saya sentiasa berdoa..

biar la jadi anak dara tua.. daripada terseksa merana sebab cinta.

 

 

abc benci cinta. ( tukar nama dia kepada penyeksa!!!)

 

Ya Allah.

aku sering berdoa

aku minta bahagia.

biarlah tanpa cinta dunia.

ku harap cintaMu kekal selamanya untukku.

amin.

 

hati menangis..pedih.. cukuplah aku menangis sebab penyeksa itu… =(

4 comments:

L said...

jgn sedih, meh bca lawak bengong neeyh.. sebelum dan selepas kawen?? http://lolz-l.blogspot.com/2011/02/sebelum-selepas-kawen.html =)

akubersamaCahya said...

L........ huaaaaaaaaaaaaa.. sedih gila!!!

nabila faryzza said...

alolorh! kesiann. takpe. suatu hari nanti. jumpa la jodoh k. hehe. jgn sedih sedih k

akubersamaCahya said...

huhuhu.. insyaAllah. dah tak sedih lepas bangun tido. semalam tu macam mimpi.