Saturday, February 5, 2011

aku tak gila lagi la!

hai!
apa macam abc punya header.
hua3
bagi abc, tu dah cukup lawa dah!
=)

++++

tadi pegi i-city kedah punya (ala-ala la...walupun tak sama, asal lampu bernyala =P)

ramai sangat orang, nak bergambar pun kena amek nombor. payah!

sampai depan istana pun ramai.

sempat jugak usha orang dating... hua3. anak dara2 buat apa dengan si teruna malam2 ni.
ish3

+++

esok abc nak pegi berkelah bersama keluarga (macam tajuk karangan dak sekolah)
best!!! i love swim2 dalam sungai. hehehe

tak sabar nak mandi. agak2 kena skodeng tak?
=P

++++

esok amir haziq balik dari kelantan, miss him lah~
lusa abc dah nak kembali ke johor. huaaaaaaaaa~~
banyak keja belom buat maa~~
lantak la kan.. hehehe

++++

so korang apa cerita?

No comments: