Sunday, February 13, 2011

alamak! tolong abc!

tolong!
memang ada virus ni.
kawan abc (fatin)
tak boleh jugak masuk blog abc ni.

what should i do?

kawan abc cakap, ada html yang ada virus.
patut ke abc buang semua dah mula kan blog baru?

yang mahir IT. anda perlu membantu!

tolong!
help!

3 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

org lain kena serang Malware abc kena serang virus.. maybe buang dulu kot.. sebelum virus tu menjahamkan kesemuanya.. tp sy masuk ok jer

akubersamaCahya said...

malware la tu,,hehehe.. buang blog ke??

THE LEKAT LEKIT STORY said...

apa yg kena malware tu buang. aritu blog saya kena malware dr salah satu blog yang ada dalam bloglist so sy buang bloglist dulu.. then download anti malware.. scan & buang malware sbb dia dah detect kat pc.. skang dah takde. try buat camtu tengok. kesan dulu malware tu dari mana. download kat sini http://www.malwarebytes.org/