Saturday, February 19, 2011

kisah kena kawen kat UTM!

alhamdulillah.

abc dah daftar and bayar untuk pergi kursus kawen. =)

pergi kursus kawen bukan bermakna abc nak kawen oke!

kawan2 yang anjur kan. RM90 ringgit sahaja!

murah la sikit dari MSI anjur(RM100) hehehe.

student UTM yang berminat?

ini iklan dia.

IMG_0002klik untuk rajah yang besar. ^^v

++++

al kisah, jiran yang ditangkap khalwat. Mama kata dah dijamin. mama kata kesian jugak tapi pengajaran buat diorang. seminggu sebelum tu. dah pun kena tegur dengan orang2 surau, atas laporan berdua-duaan dalam rumah.

alahai. amek mudah aje kan. erm..

benci20maksiat1

lepas tu, sehari sebelum kejadian, diorang buat benda yang sama, depan rumah! masyaAllah. mama kata hari tu Maulud Nabi, hujan lebat sangat2, jadiknya orang semua dalam rumah, paham2 je la rumah taman. buat drama asmaradana, siam depan umah diorang terjenguk2 and gelak. kebetulan mama keluar angkat baju depan rumah.. si siam pun tunjuk2 dekat mama, mama tak nampak sebab umah selang sebuah. erm…

keesokkan harinya yang diorang ditangkap waktu basah2 (opss..hehehe)ada jiran yang report.

katakan-tidak-kpd-maksiat

kecoh la satu taman tu. macam-macam, mujur waktu abc kat rumah takde, kalau tak dah lama jadi wartawan tak bertauliah. =P tak benci dan tak marah. cuma sakit hati bila diorang fitnah mama. and at last.. diorang dah dapat balasan dari ALLAH.

Allah tu Maha Kaya, Maha Melihat. Siapa yang buat jahat, dia akan rasa akibatnya. =)

Moga Allah menetapkan hati-hati kita dengan iman. insyaAllah.

lucky_love_by_spirala

2 comments:

NadiRah said...

hehehe...tahun 2 pon ada buat jugak...tp x tahu join ke x..kih3

akubersamaCahya said...

nad: mahai sket tu.. diorg sekelas abc jugak tu..