Friday, August 12, 2011

break-fast.. bukak puasa laju-laju?

salam ramadhan.

untuk sementara, abc stop dulu entri2 puasa abc ^^v

keadaan kesihatan pun sangat tidak mengizinkan untuk mencari ilham.

(cari cinta hingga demam?)

semalam/kelmarin, Along belanja kami adik2nya berbuka puasa diluar.

Alhamdulillah, moga Allah murahkan rezki buat along (duet raya leh dapat banyak ^^b)

bukanlah dihotel2, restaurant makanan thai dekat rumah aje. but sedap!

+++

pukul 5.00 kami pergi tempah meja and foods

so tengok menu2 yang menyelerakan

then.. kami pergi jalan2 kejap

P8110417

gelas kosong dia letak, tempahan meja kut.

kami pergi kedai pukul 7.20 lebih

so.. amek-amek gambar sambil tunggu makanan

P8110421

entah kenapa adik buat gaya comey macam tuh. =P

P8110430

see.. sungguh nak buat comey.hehehe

P8110432

ikan siakap masak stim

P8110434

tom yam campur. sangat best! ala thai. penuh dengan sotong, udang, sampai gatai hidung abc

P8110436

kailan ikan masin + sotong goreng kunyit.. MaRvelous!

P8110437

ni adik abc yang besar. gaya paling hensome la tuh. lewat aje datang, kat rumah pun, dekat azan baru nampak muka. =p

makan punya makan

minum punya minum

ala! air yang sedap tak tangkap pulak gambarnya.

yang best, jag dia comey aje.

P8110439 P8110440

balik dengan perut ketat!

++

Alhamdulillah

rezeki sentiasa murah diBulan Ramadhan nih.

^^v

2 comments:

shaliza khairi said...

sedap pulak tengok orang makan tomyam. nak jugak! huu~

akubersamaCahya said...

memang sedap pun.. hehehe