Monday, March 28, 2011

tiada yang ilmiah?

assalamualaikum.
masih mood gementar + ketaq lutut.
LI maseh dalam penantian. =.="

apa yang ilmiah tak ilmiah ni?

abc punya blog la.
hohohoho

maaf sekali lagi.
abc memang tak pandai nak beri sesuatu or tulis something yang ilmiah.
which is.. yang korang boleh guna dalam kehidupan.
abc hanya pandai memberi sedikit pandangan dari balik kaca mata seorang gadis yang masih dalam belajar and mencari identiti sendiri.

abc hanya mampu berkongsi apa yang abc baca dalam tempoh hayat abc.
share and give some opinion.
^^v

so.. kepada yang datang sini, and menyampah dengan kisah2 setiap hari abc.
harap korang maklum.
abc menulis tentang hari-hari sepanjang kehidupan abc dekat dunia ni.
so.. memang cerita abc je la. hehehe

entri abc ada jugak pengisian kan?
iktibar and nasihat sikit2.

+++

nak makan nasik beriani lagikk!!

6 comments:

Dda Ly said...

hihi saye rase blog saye pon tiada yg ilmiah...berkisar ttg anak2 n kehidupan semta2..:)

akubersamaCahya said...

dda Ly: hehehe kita serupa.. kite rsa seronok utk berkongsi kan3 ^^v

najihatussolehah said...

sama la jgk...masih merangkak dlm dunia blog nh...followers pn skit ja...laen la abc.:)

akubersamaCahya said...

najiha: najiha mesti byk ilmu yg dpt dikongsikan bersama.. rindu usrah kita dulu2. ^^v

najihatussolehah said...

hmm....mana da..najiha pn(hehe)..manusia biasa gak...kongsi pengalamn hidup ja...sama2 lah kita slg b'kongsi noh...setiap org kan pengalaman hidupnya x sama...dr pengalaman pn kita boleh blajar kan...

akubersamaCahya said...

^^v betui tu.. hehehe..