Wednesday, March 23, 2011

petua: menghilangkan karat gigi!

oh! tidak. gigi berkarat.

susah la nak senyum dekat orang. malu!

teeth-stem-cells

(abc takleh tengok gigi yang terok2 dalam Mr.Google tu jadi abc buat sendiri karat nye..hehehe)

kalau la gigi korang berkarat macam tu? macam mana nak buat eh?

ha.. mesti asyik masam aje kan. yelah nak senyum nanti orang kata:

eiii!! gigi karat weh!

malu tak? malu kan3?

senang aje nak selesaikan masalah korang tu!

semudah abc =P

petua mama abc :

1. cari arang kayu, bukan arang batu ye.

2. hancurkan sedikit.

3. gosok arang tu dekat gigi yang berkarat.

4. lepas tu gosok gigi macam biasa.

pastinya gigi anda akan kembali sexy!

whiten-teeth-300x300

kalau amalkan, insyaAllah gigi anda akan putih berseri tau, tak payah pakai pemutih gigi tu, mahal!

ni free aje. ^^v

*senyumkan satu sedekah*

DSC_0135

abc in blue shirt! abc senyum memang nampak gigi. hehehe

korang ada cara petua putihkan gigi?

share tau!

 

 

sumber pix: Mr.Google and my Desktop!

4 comments:

NadiRah said...

oh,menarik!! =)
sexy tak senyuman tu??hehe

iszieylyanziy said...

auch,,sangat penting jaga gg,,kn

akubersamaCahya said...

nad: ^^v oh! sgt sexy ngeee~~~

isz: sangat lah! malu klu karat..huhuhu

::nuRuLaDHar:: said...

wahh...tq sharing.. hihi