Saturday, March 19, 2011

ladang sayur UTM

abc mempromote ladang UTM pulak eh.

hehehe.

ini lah keja orang yang malas nak pegi ladang. ( 2 weeks already! we didn’t go there..)

mai-mai tengok..

pokok kami dah bagi hasil!

DSCF3773

timun sangat banyak. harap nanti masa lecturer amek markah ada yang berbuah..

DSCF3774

tau tak apa tu?? petola.. bukan peria.. peria on the way nak berbuah.. (yela kut..hehehe)

DSCF3757

DSCF3758

pokok matahari ada 4 aje (mahai! and susah nak jaga.) 2 lagi belum berbunga.

bila boleh dapat koci?

DSCF3761

UTM sangat kaya dengan *rumput*

geram betui la, cabut harini esok coihhh! naek lagi rumput ni..

what to do?

+++

chantek kan?

landskap herba sangat best! ada pulangan yang enak.. ^^v

3 comments:

h.i.e.D.a.a said...

salam :)

hmm. 2 tahun dok utm tapi tak pernah tahu ladang utm kat area mne.. hehe =)

akubersamaCahya said...

^^v hiedaa.. klu abc tak ade subjek bkaitan ladang pun abc taktau.. hehehe ladang ni kat belakang PKU je..

Abdul Rashid Bin Mustafa said...

Dalam banyak2 timun tak ada timun kembar.