Sunday, March 27, 2011

aku hilang permata berharga?

assalamualaikum.
entri tengah pagi buta. =)

terasa kehilangan.
bagai hilang permata berharga
yang aku simpan setelah sekian lama.

aish.. apa berpuitis pulak ni.
2.59 am
waktu kena tidur.

++

sedikit cerita kehilangan.
abc hilang seorang teman
seorang penasihat
seorang imam

entah, dia dah berubah ke?
laen aje sekarang...

moga dia tetap dia yang dulu.
jangan kerana dunia dia berubah.
jangan kerana ujian Allah dia berubah.
jangan kerana lemah dan goyah dia lemah.

Allah.. izinkan hambaMu ini merungkai satu persoalan.
saat aku bertarung hebat dalam ujianMU
dia yang kuat meyokong daku dibelakang.
masih ingat.
" jangan pernah putus asa dengan rahmat ALLAH"
daku pegang sampai sekarang.

Allah.. izinkan aku bertemu satu jawapan.
amin.

++
tak semua boleh kita jelaskan dengan sejelas-jelasnya.
moga dia tetap yang sama.

aku berubah jadi dia?
dia jadi aku?
jangan!

aku mahu sebaik dia yang dulu. =.="

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders