Tuesday, March 29, 2011

MAHER ZAIN UTM.. erk?

pesta konvo dah abes dah. ^^v

malam last yang nampak meriah sikit.

semester ni paling banyak kali abc pergi pesta konvo. selalu pergi sekali jek.

kali ni pergi banyak kali la jugak. tapi tak beli pape kecuali.. =.=”

okay. stop cerita tu.

masa pesta konvo kali ni. abc berkesempatan nak tengok live artis-artis Malaysia. (poyo jekk)

black and man bai!!

man bai

Black mentor

dua-dua artis peberet abc lah..

tapi tengok dari jauh je la. jeles dengan si semut hijau yang gedix2 tu.. huhuhu

dia boleh sepentas and bermesra dengan diorang..waa…

and ada kumpulan akapela.. yang nama nya susah nak disebut.. di..?? entahlah.

tapi sangat best!!!

hebat lah korang!

tak rugi kalau nak jemput diorang lagi. sangat best..

+++

baca blog nad si itik kuning.. maher zain UTM??

sapa eh? ada jugak baca dekat iklan-iklan kat fakulti,

“penampilan istimewa Maher Zain UTM”

tertanya-tanya sampai sekrang siapa tu Maher Zain UTM? student UTM eh?

kenapa nama dia Maher Zain UTM?

ni dia.

(nad2 pinjam eh gambo abg Maher Zain ni!)

mzUTM2

stail sama kut.. hehehe.. nad dah pernah dengar and tengok persembahan dia..

sini

+++

Maher Zain UTM, nak dengar kamu nyanyi ^^v

No comments: